drommeline

drommeline

lørdag 15. mai 2010

Enn så greit?

Gubben trengte ny "outfit" til 17.mai og tida var litt knapp med tanke på bunad... På et kjøpesenter på Melhus er det en kjempetrivelig butikk med trivelig betjening (WAGNER). Fra vi kom inn, til min kjære hadde prøvd og betalt for dress, skjorte og slips gikk det maksimalt 15 minutter.... Er det mulig???? Får ikke til det jeg!!!!! Må prøve, vurdere og tenke... det kan jo finnes noe bedre en plass?! Så enkelt livet ville vært om alt hadde vært slik?

1 kommentar:

  1. Hahahaha.. kjenner meg igjen i den der... kanskje de har noe på den butikken, eller der... sitter denne som den skal.. hvilke andre plagg kan jeg ha til? Hva hvis jeg prøver sånn eller slik? Kommer jeg til å bruke den? Hvilke sammeneheng ser jeg for meg å bruke plagget ellers? (bortsett fra 17.maiplagg hvis det var det jeg var ute etter akkurat da). Bruker tiiiimevis på butikk og klarer aldri å bestemme meg. Mens gubben er inne og ut av butikker på null komma svisj. *skratt*

    SvarSlett