drommeline

drommeline

onsdag 4. august 2010

Drodling en onsdagskveld

Er vi multitasking, vi kvinner eller???
Her ser jeg på TV (fotballkamp, CL, RBK - AIK) og i skrivende stund er det 3-0 på Lerkendal. Samtidig som jeg oppdaterer blogg og FB og nyter en kald bailey's (NAM :-) ).
Har brukt smertestillende hver kveld denne uka (pga rygg) så jeg hadde håpet å slippe i dag, men med ei dundrende hodepine som ga kvalmetokter i bilen på vei hjem fra jobb (så ille at at jeg ikke klarte å innom butikken å kjøpe pepsi max en gang... :-/ ), så måtte jeg "bite i det sure eplet" da jeg kom hjem... Prøvde først søvn + migrenetablett, og da det ikke hjalp ble det sterk ibux og mer søvn (+ mann og barn ut av huset)..... DA omsider slapp det.....

Gleder meg til jobbdagen i morgen. Har fantastiske kollegaer som vi skal dra på tur til sentrum sammen med barnegruppa! Hærlig! :-)

Er litt spent på helga. Vi skal til Tustna, alene uten barna. Barna skal være hos hver sine besteforeldre. Har masse å prate med Edvin om og masse å klarlegge før overtakelse. Tar vel med båten utover slik at det blir kveldsromantikk på sjøen om været holder seg... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar