drommeline

drommeline

tirsdag 23. november 2010

Juletanker og juleforberedelser

Ja, er ikke så hyppig bloggskriver men jeg leser mange blogger... :-) Det går mest i mat- og interiørblogger siden jeg synes det er så gøy å se hva andre lager / pynter i - til hjemmene sine....

Akkurat nå er jeg ute etter tips til borddekking på julaften da jeg har lyst til å gjøre det litt gjennomført. Spesielt siden svigermor og svigerfar kommer på besøk. "Litt" prestasjonsangst i fht maten, men "alt" ordner seg.... :-)

Hvis noen leser dette og har tips og komme med ifht bilder av borddekking, så blir jeg kjempetakknemlig. Den stilen jeg liker er litt eklektisk tenker jeg, litt sånn "litt av alt"....

Liker det enkelt, litt spesielt, litt romantisk fransk landstil og "indiska" kombinert med minimalistisk... Ingen umulig oppgave det vel? Og så er jeg veldig glad i lysslynger; både innendørs og utendørs....

Har knallrøde velur-julegardiner som jeg sydde selv (ja, faktisk) i fjor og de skal opp igjen i år, første søndag i advent! Ellers så går stua i svart-hvitt.... Maaaaange muligheter.

Lurer på om jeg finner noen bilder fra stua i fjor mon tro...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar